Måndag

Fy fasen vilken dag det har varit idag, fick något migränanfall på min so-lektion så jag kunde inte se någonting, vilket inte var så bra eftersom att man skulle läsa på sina anteckningar över dagen till imorgon...

Sedan så fick ju jag självklar den extrema huvudverken... bläochfyochblääigen! Sedan skulle 6,7,8,9:an gå till pingstkyrkan och lyssna på den där tanten... jag somnar och blir väckt utav en lärare, ganska så pinsamt faktiskt, men jag börjar dock bli van vid det nu... hahah och juste jag missade bussen så jag fick vänta i 30 minuter...

 

nu så taggar jag helgen som jag ser mycket fram emot, haha dock är det bara måndag fortfarande

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0