Malcolm b

tjo era små päron, idag tog jag tåget upp till göteborg vid 11,32, träffade min älskade becca som jag inte sett på år! köpte även en ny jacka på Tessie, helt ok liksom XDXDD
 

sedan så åt vi på donken, yolo swag liksom XDXDX
 
 
resten utav dagen tillbringade vi hemma hos becca, med mer mat, höhöhö
 
tog tåget hem sedan vid 21,40 med becca, sophia och beccas kompis evelina, jävlar vilken koll jag har på tider asså XDXDXDX höhöh
 
nu sitter jag hemma och chillar liksom så ni får ha det liksom liksom liksom bra!
 
btw höjdpunkten på dagen var ju helt klart att vi träffade Malcolm, fett nice ju XDXDx höhöh och vi pratade även med han
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0